pogosta vprašanja

išči pomoč in informacije
bob je ugoden ponudnik mobilnih storitev in je namenjen fizičnim osebam. z nami lahko ceneje telefoniraš, pošiljaš sporočila SMS in MMS ter brskaš po spletu. brez vezave in brez skritih pasti.

oglej si ponudbo bob paketov in telefonov ali naprav.
ti je odgovor pomagal?
bob naročnik ali predplačnik je lahko samo fizična oseba.
ti je odgovor pomagal?
to pomeni da cena paketa bob ni pogojena z vezavo za določeno časovno obdobje.
ti je odgovor pomagal?
naročiš ga lahko preko spletne trgovine ali na izbranih prodajnih mestih . vsak paket vključuje tudi brezplačno bob kartico SIM.
ti je odgovor pomagal?
ob nakupu bob kartice SIM prejmeš sim 3v1, kar pomeni da se lahko to kartico SIM uporabi v vseh velikostih in si jo prilagodiš glede na to katero potrebuješ. če si že bob naročnik in potrebuješ bob kartico micro ali nano SIM, lahko kartico 3v1 enostavno naročiš s klicem na bob klicni center 068 680 680. novo SIM kartico prejmeš s priporočeno pošiljko.
ti je odgovor pomagal?
po nakupu bob paketa si s klicem na številko bob klicnega centra 068 680 680 aktiviraš začetni bonus, ki ga lahko izkoristiš za 100 minut pogovorov, sporočil SMS ali prenos podatkov (MB) v Sloveniji. izkoristiš ga lahko v naslednjih 12 mesecih oziroma do sklenitve naročniškega razmerja. v tem času se lahko kadarkoli odločiš za to, da skleneš naročniško razmerje ali pa polniš svoj bob račun z bob karticami.
ti je odgovor pomagal?
začetni bonus v obliki prednaloženega dobroimetja lahko uporabiš za skupno 100 minut pogovorov, sporočil SMS ali MB prenosa podatkov v Sloveniji. ne velja za določene storitve, kot so klici na komercialne številke, tuje številke itd. zamenjava brezplačnih enot za gotovino ni možna. z vsako začetno minuto pogovora in vsakim poslanim sporočilom SMS (največ 160 znakov) ali prenesenim 1 MB se skupno število minut zmanjša za ena, dokler ne porabiš vseh 100 minut in/ali sporočil SMS in/ali MB. enote so veljavne 12 mesecev oz. do sklenitve naročniškega razmerja.
ti je odgovor pomagal?
začetni bonus 100 enot lahko porabiš kakor želiš: za klice, SMS sporočila ali prenos podatkov v Sloveniji.

primer: če govoriš 70 minut, lahko preostalih 30 enot porabiš za sporočila sms ali prenos podatkov (MB).
ti je odgovor pomagal?
ko porabiš začetni bonus, se odločiš za bob naročniški paket  ali predplačniški paket .
ti je odgovor pomagal?
bob storitve pogovornih paketov lahko brez težav uporabljaš tudi v tujini. več informacij o cenah klicev v tujini in cenah drugih storitev lahko najdeš tukaj.
ti je odgovor pomagal?
da, vsi bob naročniški in predplačniški paketi omogočajo LTE omrežje.
ti je odgovor pomagal?
vsi pogovorni naročniški bob paketi vključujejo hitrosti do 150/50 mbit/s. če imaš vklopljeno tudi bob LTE/5G opcijo , pa boš za samo 0,99 eur na mesec dosegal hitrosti do 1000/100 Mbit/s.
ti je odgovor pomagal?
za uporabo LTE omrežja potrebuješ:
ti je odgovor pomagal?
moj bob ti omogoča jasen prikaz trenutne porabe, seznam klicev, pregled in plačevanje računov, urejanje direktne obremenitve ter polnjenje bob predplačniškega računa. nudi tudi naročanje različnih mobilnih storitev, kakor tudi spremembo naslova za prejem računa in tipa računa.

do portala moj bob dostopaš prek moj bob .
ti je odgovor pomagal?
po vklopu mobilnega telefona moraš vnesti kodo PIN svoje kartice SIM. če trikrat vneseš napačno kodo PIN, moraš vnesti kodo PUK. kodo PUK najdeš na certifikatu, kjer je bila pritrjena kartica SIM. naročniki lahko pridobite kodo PUK na portalu moj bob ali prek klicnega centra 068 680 680, ob uspešni identifikaciji. če desetkrat vneseš napačno kodo PUK, postane kartica SIM neuporabna. v tem primeru lahko zaprosite za menjavo SIM kartice.
ti je odgovor pomagal?
v primeru izgube ali kraje kartice SIM, ta dogodek prijaviš s klicem na bob klicni center 068 680 680. na tvojo željo ti lahko telefonsko številko začasno blokiramo, hkrati pa naročiš tudi novo kartico SIM z isto telefonsko številko, ki jo prejmeš s priporočeno pošiljko.
ti je odgovor pomagal?
vse se začne z nakupom bob kartice SIM. bob je tako enostaven, da se ti ni treba vnaprej odločiti, ali boš predplačnik ali naročnik. če želiš, lahko svoj bob spremeniš v naročniški paket ali pa enostavno polniš svoj predplačniški paket z vrednostnimi karticami. v kolikor se odločiš, da boš naročnik, lahko svojo SIM kartico uporabljaš za naročniški pogovorni paket ali naročniški paket mobilni internet. ko kupiš bob kartico SIM, aktiviraš začetni bonus: 100 enot, ki jih lahko porabiš za klice, SMS sporočila ali prenos podatkov v Sloveniji.

če želiš postati bob naročnik, si poglej celoten postopek tukaj.
 
1
kupi
bob kartico SIM
+
2
pokliči 068 680 680 in
aktiviraj
začetni bonus
+
3
postani naročnik
izberi naročniški paket
 
ali
 
4
ostani predplačnik
polni s karticami
ti je odgovor pomagal?
najprej kupiš bob kartico SIM z bob številko 068 xxx xxx, če se odločiš obdržati svojo obstoječo številko, bo bob številka samo začasna. kupljeno začasno številko najprej enostavno aktiviraš s klicem na številko bob klicnega centra 068 680 680.

s klikom na »postani bob uporabnik« začneš s postopkom prijave naročniškega razmerja v katerem je obrazec za ohranitev obstoječe številke. v obrazec enostavno vneseš nekaj podatkov, ki so potrebni za uspešen prenos.
 
če si pri starem operaterju naročnik, vneseš:
  • svojo obstoječo telefonsko številko,
  • podatke zakonitega zastopnika ali naročnika na obstoječi številki (če je zakoniti zastopnik podjetje, morajo biti vneseni podatki podjetja),
  • številko računa, izdanega s strani starega operaterja, ki ne sme biti starejši od treh mesecev,
  • hkrati se odločiš, če želiš pri prejšnjem operaterju ohraniti ali pa prekiniti naročniško razmerje
nisi prepričan, če imaš pravilno številko računa? o tej se pozanimaj pri prejšnjem operaterju.
 
če si pri starem operaterju predplačnik, vneseš:
  • svojo staro telefonsko številko,
  • PUK kodo svoje stare telefonske številke.
nisi prepričan, če imaš pravilno PUK kodo? o tej se pozanimaj pri prejšnjem operaterju.
 
po prijavi naročniškega razmerja in izpolnitvi obrazca za prenos številke te v roku enega do dveh dni obišče kurirska služba. kurir te identificira in izroči v podpis en izvod naročniške pogodbe ter en izvod zahteve za prenos številke, druga izvoda obdržiš ti. zahtevo za ohranitev številke lahko podpiše le oseba, ki ima status naročnika pri starem operaterju.

kurir ti hkrati izroči 6 mestno potrditveno kodo za primer, če si ob prijavi želel aktivacijo naročniškega razmerja. s to kodo na bob spletni strani aktiviraš naročniško razmerje.

prenos številke se bo uspešno zagnal po aktivaciji naročniškega razmerja. torej ne pozabi po obisku kurirja, kar v najkrajšem možnem času, aktivirati naročniško razmerje.

ko s strani kurirske službe prejmemo pravilno izpolnjen obrazec za prenos številke, traja samo en delovni dan in prenos je končan. bob kartica SIM od takrat naprej deluje s tvojo obstoječo telefonsko številko.
ti je odgovor pomagal?
številko lahko preneseš kadarkoli. potrebno je le izpolniti kratek spletni zahtevek , zahtevek natisniti, s strani uporabnika na obstoječi številki tudi lastnoročno podpisati in poslati po pošti na bob naslov:

bob
p. p. 415
1001 Ljubljana
 
enak obrazec velja za prenos številke na bob predplačniško ali naročniško razmerje.
 
če si pri starem operaterju naročnik, vneseš:
  • svojo obstoječo telefonsko številko,
  • podatke zakonitega zastopnika ali naročnika na obstoječi številki (če je zakoniti zastopnik podjetje, morajo biti vneseni podatki podjetja),
  • številko računa, izdanega s strani starega operaterja, ki ne sme biti starejši od treh mesecev,
  • hkrati se odločiš, če želiš pri prejšnjem operaterju ohraniti ali pa prekiniti naročniško razmerje
nisi prepričan, če imaš pravilno številko računa? o tej se pozanimaj pri prejšnjem operaterju.
 
če si pri starem operaterju predplačnik, vneseš:
  • svojo staro telefonsko številko,
  • PUK kodo svoje stare telefonske številke.
nisi prepričan, če imaš pravilno PUK kodo? o tej se pozanimaj pri prejšnjem operaterju.
 
ko na bobu prejmemo pravilno izpolnjen obrazec za prenos številke, traja samo en delovni dan in prenos je končan. bob SIM kartica od takrat naprej deluje s tvojo obstoječo telefonsko številko.
ti je odgovor pomagal?
prenos številke se izvede v enem delovnem dnevu od prejema tvojega podpisanega zahtevka za prenos. med postopkom prenosa lahko že uporabljaš začasno bob telefonsko številko ali pa staro.

prenos številke odobri operater, s katerim želiš prekiniti razmerje. če se ujemajo vsi tvoji podatki iz zahtevka za prenos s podatki, ki jih ima ta operater, bo le-ta odobril prenos. v tem primeru boš na začasno in staro številko prejel SMS sporočilo z napovedanim datumom prenosa (1 delovni dan). po prenosu bo na bob SIM kartici aktivna tvoja prenesena številka.

v primeru, da v zgoraj opisanem ali pričakovanem času nisi prejel SMS obvestila z napovedanim datumom prenosa, pokliči na številko za pomoč uporabnikom bob 068 680 680 ali pa piši na info@bob.si.
ti je odgovor pomagal?
datuma in ure prenosa ne moreš določiti sam, ker je določen s strani operaterja, s katerim želiš prekiniti razmerje. praviloma je to naslednji delovni dan od prejema tvojega zahtevka, med polnočjo in šesto uro zjutraj.
ti je odgovor pomagal?
brez posebne odobritve lahko skleneš dve naročniški razmerji. vsaka naslednja naročniška pogodba pa mora biti odobrena s strani pristojnega oddelka, ki je dosegljiv prek elektronskega naslova: fraud@bob.si.
največje število naročniških razmerij na enega naročnika je 4.
ti je odgovor pomagal?
cene klicev in sporočil sms v Sloveniji stanejo pri osnovnem naročniškem paketu bob 4 cente 4 cente/minuto. brez vezave, brez fiksnih stroškov.

na razpolago imaš tudi naročniške pakete z mesečno naročnino, s katero lahko zakupiš določeno število minut, SMS sporočil in določeno količino prenosa podatkov v Sloveniji. če boš porabil zakupljeno količino minut, SMS sporočil in podatkov, znaša nadaljnji strošek 4 cente na minuto, SMS sporočilo ali prenos podatkov (MB).

oglej si ponudbo bob naročniških paketov .
ti je odgovor pomagal?
obračunski interval 60/60 pomeni, da se vsaka začeta minuta obračuna kot polna minuta.
ti je odgovor pomagal?
v primeru aktivacije naročniškega razmerja, ko imaš še na voljo začetni bonus, se le-ta odstrani in ni več na voljo. denarno izplačilo preostalih enot ni možno.
ti je odgovor pomagal?
prijaviš se na povezavi postani bob uporabnik ali s klicem na številko bob klicnega centra 068 680 680, vnesi svoje podatke in izberi paket. potem, ko si opravil prijavo, ti pooblaščena oseba na dom prinese naročniško pogodbo. naslednji delovni dan bo tvoje naročniško razmerje samodejno aktivirano, o tem pa boš obveščen tudi prek SMS sporočila. ob dokumentaciji prejmeš še potrditveno kodo, s katero lahko že takoj po prevzemu aktiviraš naročniški paket na povezavi vnos aktivacijske kode. po vnosu potrditvene kode svoj mobilni telefon ali napravo izklopiš in ponovno vklopiš in že lahko uporabljaš bob storitve po izbrani naročniški tarifi.

celoten postopek sklenitve naročniškega razmerja si lahko ogledaš v videu.
ti je odgovor pomagal?
naslednji delovni dan po dostavi pogodbe, bo tvoje naročniško razmerje samodejno aktivirano. o tem pa boš obveščen tudi prek SMS sporočila. v kolikor želiš postati bob naročnik takoj, potem potrditveno kodo vneseš na povezavi ali pa pokličeš na številko bob klicnega centra 068 680 680, kjer ti bo pri aktivaciji naročniškega paketa pomagal svetovalec. po opravljeni aktivaciji naročniškega paketa, svoj mobilni telefon ali napravo izklopiš in ponovno vklopiš in tako postaneš naročnik bob.
ti je odgovor pomagal?
bob pogovorni naročniški paket lahko brez težav in brezplačno zamenjaš v katerikoli drug pogovorni naročniški paket iz aktualne bob naročniške ponudbe. prav tako lahko brez težav in brezplačno prehajaš med obema paketoma mobilni internet iz aktualne bob ponudbe. prehod med bob pogovornim naročniškim paketom in bob naročniškim paketom mobilni internet ni mogoč. ker je bob brez vezave je menjava paketa enostavna, hitra in predvsem brez stroška prehoda.

menjavo paketa lahko urediš preko SMS sporočila, tako da na številko 0680 pošlješ ime želenega paketa, preko portala moj bob ali s klicem na bob klicni center 068 680 680.

prehod iz naročniškega paketa v predplačniškega ni možen.
ti je odgovor pomagal?
stanje na svojem računu lahko preveriš na portalu moj bob ali prek poslanega SMS sporočila s ključno besedo STANJE na 0680.
ti je odgovor pomagal?
naknadne spremembe naročniških podatkov lahko opraviš na portalu moj bob ali nas pokličeš na bob klicni center 068 680 680. ob spremembi imena, priimka ali pa stalnega naslova prebivališča, nam spremembo pošlji pisno na naslov bob p. p. 415, 1001 Ljubljana, v dopis pa priloži še kopijo veljavnega dokumenta, ki to spremembo izkazuje.

spremembo bomo izvedli v najkrajšem možnem času in te o tem obvestili.
 
ti je odgovor pomagal?
ne, prehod iz naročniškega paketa na predplačniški paket ni možen.
ti je odgovor pomagal?
naročniško razmerje bob prekineš na način, da pošlješ dopis, na katerem navedeš:
  • telefonsko številko, na kateri želiš trajno prekiniti naročniško razmerje,
  • podatke o naročniku,
  • kontaktne podatke in
  • razlog prekinitve.

dopis mora biti lastnoročno podpisan s strani naročnika. v primeru smrti naročnika pa je potrebno priložiti kopijo mrliškega lista.

dopis pošlješ na naslov:

bob
p. p. 415
1001 Ljubljana
 
ti je odgovor pomagal?
če želiš postati bob predplačnik enostavno kupi kartico SIM ter napolni svoj račun z bob vrednostno kartico.
ti je odgovor pomagal?
svoj bob račun lahko napolniš z vrednostno kartico bob, ki je na voljo na prodajnih mestih po Sloveniji, na bankomatih po Sloveniji in urbanomatih za Ljubljanski potniški promet. bob račun lahko napolniš tudi na portalu moj bob  ali pa pokličeš na bob klicni center 068 680 680.

polnjenje računa z vrednostno kartico je možno na več načinov:
  • pokličeš na številko 668 in izbereš številko 2 za polnjenje računa, vneseš skrito številko vrednostne kartice in potrdiš z znakom # (lojtra).
  • polnjenje preko ukaznega niza: *668*skrita številka vrednostne kartice # tipka kliči
  • obiščeš spletno stran, vpišeš telefonsko številko ter skrito številko vrednostne kartice in potrdiš s klikom na “napolni” ali preko portala moj bob.

podrobnosti in nasvete o polnjenju predplačniškega računa preveri v bob svetovalnici.
ti je odgovor pomagal?
začetni bonus (100 minut pogovorov, sporočil sms ali MB), ki si ga prejel ob aktivaciji, se ti upošteva tudi ko napolniš svoj bob račun.

primer: če ti je od začetnega bonusa ostalo 70 enot, in si polnil račun za 5 eur, boš hkrati imel na voljo 70 enot in 5 eur, pri čemer se bodo najprej porabile brezplačne enote. v primeru, da pa kličeš v tujino, komericalne številke itd. pa se bo porabljalo dobroimetje. enote so še vedno veljavne 12 mesecev od aktivacije, medtem ko je dobroimetje veljavno 3 mesece od polnitve.
 
ti je odgovor pomagal?
osnovna predplačniška tarifa je bob 6,6 centa , ki ti omogoča plačilo po porabi po enotni tarifi 6,6 centa za poslano sporočilo sms ali mms, minuto klica v Sloveniji v vsa mobilna in fiksna omrežja ali 1 MB prenosa podatkov. če želiš, lahko privzeti bob predplačniški paket 6,6 centa enostavno spremeniš v enega od predplačniških paketov z zakupom enot in tako brezskrbno uporabljaš mobilne storitve cel mesec.
ti je odgovor pomagal?
predplačniški paketi z zakupom enot (npr. bob 5ka) ti omogočajo, da enkrat na 30 dni plačaš določen znesek in tako porabljaš enote iz zakupa, namesto plačevanja po porabi. predplačniški paketi z zakupom se avtomatsko obnavljajo vsakih 30 dni, v kolikor imaš na računu dovolj sredstev.

za vklop predplačniškega paketa z zakupom enot, najprej poskrbi da imaš na svojem računu zadostno dobroimetje. nato enostavno pošlji ključno besedo za vklop na številko 0680 ali vklop uredi v portalu moj bob. primer vklopa preko SMS: »5KA« na 0680.

v kolikor želiš zakupe izklopiti, enostavno pošlji SMS s ključno besedo »ENOTNI« na 0680 in si s tem vklopi osnovno tarifo bob 6,6 centa. seznam vseh ključnih besed lahko preveriš tukaj.
ti je odgovor pomagal?
vsaka začeta minuta, se obračuna kot polna minuta.
ti je odgovor pomagal?
če želiš preveriti stanje na svojem bob računu, vtipkaj *668# in pritisni tipko za klicanje. lahko tudi pokličeš na številko 668 in ko se javi odzivnik, pritisneš številko 1 za preverjanje stanja. stanje lahko preveriš tudi s klicem na bob klicni center 068 680 680 ali na portalu moj bob .

podrobnosti o stanju in polnjenju predplačniškega računa preveri v bob svetovalnici.
ti je odgovor pomagal?
da bo tvoja bob predplačniška številka ostala aktivna, je potrebno račun napolniti vsaj na vsake tri mesece.

če računa ne napolniš več kot 270 dni, pa se številka izključi iz omrežja in je ne moreš več uporabiti.
ti je odgovor pomagal?
seveda, bob ti omogoča ugodne cene klicev tudi v tujini. več informacij o cenah najdeš tukaj

za nemoteno delovanje storitev pa moraš pred odhodom v tujino poskrbeti, da izkažeš trajne vezi. več informacij o izkazovanju trajnih vezi lahko najdeš tukaj.
ti je odgovor pomagal?
da, kadarkoli lahko preideš na bob pogovorni naročniški paket. Prehod med predplačniškim pogovornim paketom in paketom mobilni internet ni mogoč. postopek prehoda na naročniško razmerje pogovornega paketa lahko opraviš tako, da se prijaviš na povezavi  in vneseš svoje podatke. po opravljeni prijavi boš na dom prejel dokumentacijo. naslednji delovni dan bo tvoje naročniško razmerje pogovornega paketa samodejno aktivirano, o aktivaciji  pa te bomo obvestili tudi prek SMS sporočila. če želiš postati naročnik pogovornega paketa takoj, ob podpisu naročniške pogodbe prejmeš tudi potrditveno kodo, ki jo vneseš na povezavi.  po opravljeni potrditvi naročniškega pogovornega paketa svoj mobilni telefon ali napravo izklopiš in ponovno vklopiš, aktiviraš si svoj naročniški pogovorni paket ter izkoristiš ugodne cene klicev.

pri prehodu iz bob predplačniškega na bob pogovorno naročniško razmerje, se dobroimetje prenese kot dobropis na tvojem naročniškem računu.
ti je odgovor pomagal?
med predplačniškimi paketi lahko prehajaš kadarkoli z poslano ustrezno ključno besedo na 0680 ali v portalu moj bob. poskrbi le, da imaš na računu zadostno dobroimetje.
ti je odgovor pomagal?
v kolikor imaš zakupljene enote, se bodo le-te prenesle ob prehodu na drug predplačniški paket in ostale veljavne 30 dni od opravljenega zakupa teh enot.

primer: 1.1. si vključil paket bob 5ka, 15.1. pa paket hit bob. z aktivacijo paketa hit bob, se je bob 5ka izključila vendar so morebitne preostale enote ostale veljavne 30 dni od vklopa (torej 30.1.). po preteku 30 dni od aktivacije paketa hit bob, se bo avtomatsko opravil ponovni zakup paketa hit bob, v kolikor boš imel na računu dovolj sredstev.
ti je odgovor pomagal?
da, pri prehodu z bob predplačniškega na bob naročniško razmerje, se dobroimetje prenese kot dobropis na tvojem naročniškem računu.
ti je odgovor pomagal?
če si že bob uporabnik in potrebuješ bob kartico micro SIM ali nano SIM, jo lahko enostavno naročiš s klicem v bob klicni center na 068 680 680.

v primeru izgube ali kraje kartice SIM, ta dogodek prijaviš s klicem na 068 680 680. na tvojo željo ti lahko telefonsko številko začasno blokiramo, hkrati pa naročiš tudi novo kartico SIM.

novo kartico SIM prejmeš s priporočeno pošiljko.
 
ti je odgovor pomagal?
blokado klicev na 090 številke lahko opraviš na portalu moj bob  , s klicem na bob klicni center 068 680 680 ali pošlješ e-mail na info@bob.si, v katerega dopišeš svoje geslo.
ti je odgovor pomagal?
v izogib visokim stroškom, ti pri porabi 20 EUR prenosa podatkov izven zakupljenih količin v Sloveniji, prenos podatkov onemogočimo. za bob naročnike to pomeni pri 500 MB prenosa podatkov, za predplačnike pa 300 MB prenosa podatkov. preko SMS sporočila boš obveščen pri 80% in 100% porabe omejitve.

omejitev velja samo za prenos podatkov v Sloveniji in si jo lahko kadarkoli izklopiš ali vklopiš preko SMS sporočila.
ti je odgovor pomagal?
omejitev prenosa podatkov v Sloveniji lahko vklopiš ali izklopiš kadarkoli preko SMS sporočila. za izklop omejitve pošlji »brez limita« na 0680, za ponovni vklop pa »limit« na 0680.
ti je odgovor pomagal?
če ne želiš, da bi se tvoja številka izpisala na telefonu oseb, ki jih kličeš, jo lahko skriješ. v tem primeru se bo prejemniku klica ob klicu izpisal le tekst »skrita številka«.

bob omogoča vsem naročnikom, da storitev omejitev identitete klicatelja vklopiš ali izklopiš brezplačno kadarkoli želiš.

predplačniki ne morejo uporabljati storitve oz. svoje številke ne morejo skriti.
 
ti je odgovor pomagal?
storitev skrita številka lahko vklopiš ali izklopiš na naslednje načine:
  • posamezni klic lahko skriješ s kodo za začasno omejitev prikaza številke. preden vneseš številko, ki jo želiš poklicati, vtipkaj #31#. primer: #31#068xxxxxx + kliči,
  • številko lahko za vse nadaljnje klice skriješ z vklopom storitve skrita številka v meniju svojega telefonskega aparata (nastavitve klicanja), storitev skrita številka lahko trajno aktiviraš ob sklenitvi naročniške pogodbe ali kadar koli pozneje s klicem na 068 680 680. na tej številki lahko zahtevaš tudi izklop storitve.
ti je odgovor pomagal?
da. v primeru da boš nedosegljiv, boš prejel SMS obvestilo o tem kdo te je klical v času tvoje nedosegljivosti.
ti je odgovor pomagal?
želiš dostopati do spleta kjerkoli in kadarkoli želiš? bob ti ponuja enostaven vklop podatkovne opcije 1 GB , s katero lahko za le 5 eur na mesec prenašaš do 1 GB podatkov.

opcijo lahko vklopiš kadarkoli želiš: 

√ lahko že ob prijavi naročniškega razmerja,
√ s klicem na bob klicni center 068 680 680,
√ preko portala moj bob ali
√ prek SMS sporočila s ključno besedo »bob 1GB« na 0680.
 
vklop/izklop opcije lahko izvedeš enkrat mesečno.

podatkovno opcijo 1 GB lahko vklopijo le bob naročniki pogovornih paketov. za predplačnike ali za naročnike paketov bob mobilni internet podatkovna opcija 1 GB ni na voljo. če še nisi, lahko svoj predplačniški paket enostavno spremeniš v naročniškega.
ti je odgovor pomagal?
na kateremkoli bob naročniškem paketu si lahko enostavno vklopiš bob LTE/5G opcijo , ki ti omogoča hitrosti prenosa podatkov do 1000/100 Mbit/s za le 0,99 eur na mesec!

opcijo lahko vklopiš kadarkoli želiš:

√ lahko že ob prijavi naročniškega razmerja,
√ s klicem na bob klicni center 068 680 680,
√ preko portala moj bob ali
√ prek SMS sporočila s ključno besedo »bob LTE« na 0680.
 
vklop/izklop opcije lahko izvedeš enkrat mesečno.

bob LTE/5G opcijo lahko vklopijo le bob naročniki pogovornih paketov. za bob predplačnike ali za naročnike paketov bob mobilni internet LTE/5G opcija ni na voljo. če še nisi, lahko svoj predplačniški paket enostavno spremeniš v naročniškega.
ti je odgovor pomagal?
blago sem kupil prek bob spletne trgovine:

če z nakupom blaga prek spletne trgovine nisi zadovoljen, nam lahko v roku 14 dni od prejema blaga pošlješ natisnjen in izpolnjen obrazec za vračilo blaga , priloženo kupljeno blago in kopijo računa na naslov:

bob servis
p. p. 2140,
2000 Maribor
 
stroške vračila blaga krije kupec. blago moraš vrniti neodprto, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in originalni embalaži. blago v zakonskem času za 14 dni od prejema blaga ni namenjeno uporabi.

izjema je vračilo blaga zaradi stvarne napake na spletu kupljenega blaga. če je ugotovljeno, da SIM kartica ne deluje že ob prvem poizkusu uporabe, si kljub temu, da je embalaža odprta, upravičen do odprave napake na SIM kartici. v roku 14 dni od prejema blaga nam pošlješ natisnjen in izpolnjen obrazec, priloženo kupljeno blago in kopijo računa na naslov:

bob servis
p.p. 2140
2000 Maribor
 

blago sem kupil na prodajnem mestu:

v primeru nakupa blaga na prodajnem mestu, se ga vrne na isto prodajno mesto, kjer prodajalec oceni pogoje upravičenosti vračila blaga. to velja tudi ob ugotovitvi stvarne napake na kupljenem blagu.

telefon ne deluje:

v primeru uveljavljanja reklamacije iz naslova garancije na telefonskem aparatu se lahko obrneš na pooblaščenega serviserja.
ti je odgovor pomagal?
če si bob naročnik in želiš, da tvojo številko najdejo tudi drugi uporabniki, se lahko odločiš za objavo številke v telefonskem imeniku Telekoma Slovenije – TIS. ob številki bodo objavljeni tudi podatki uporabnika številke. objavo ali odjavo iz imenika lahko urediš ob prijavi naročniškega razmerja, na portalu moj bob ali s klicem na bob klicni center 068 680 680.
ti je odgovor pomagal?
če si naročnik storitev bob, boš prejel račun bob v tiskani ali elektronski obliki. obračunski cikel je 24. v mesecu.

tiskani račun

je račun v fizični obliki, ki ga prejmeš na naslov, ki si ga navedel ob prijavi.
 
elektronski račun

e-račun pomeni, da lahko namesto tiskanega računa prejmeš račun v elektronski obliki. e-račun boš kot priponko (XML in PDF oblika) prejel na izbrani e-naslov, ki ga navedeš ob prijavi, če želiš pa te lahko o vsakem prejemu e-računa brezplačno obvestimo tudi preko SMS sporočila. izgled e-računa je identičen tiskanemu računu, le specifikacija klicev je preglednejša in vizualno prilagojena elektronski obliki. e-račun ti omogoča boljši pregled opravljenih storitev. ob vklopu e-računa prejmeš na izbrani e-naslov tudi potrditveni e-mail. šele ko ga potrdiš, se spremeni tip računa v elektronsko obliko, zaradi možnosti napačno vpisanega e-naslova. storitev e-račun je brezplačna.
 
ti je odgovor pomagal?
če imaš bob paket z vključenimi količinami, prvi račun vključuje:
  • naročnino, zaračunano od dneva sklenitve naročniškega razmerja do konca prvega obračunskega obdobja (do vključno 24. v mesecu) in
  • storitve, ki niso vključene v ceno paketa (kot na primer klici na plačljive 090 številke, klici v tujino itd.)
na vseh izdanih računih se mesečna naročnina in opravljene storitve zaračunavajo za preteklo obračunsko obdobje. obračunsko obdobje je od 25. v mesecu do 24. naslednji mesec in ga ni možno zamenjati v drugega.

če si naredil prenos številke in obdržal svojo staro telefonsko številko, boš prejel zbirni račun za opravljene storitve na začasni bob številki in preneseni številki. to pomeni da boš prejel račun in 2 specifikaciji, v prihodnje pa boš prejemal samo še račun.
ti je odgovor pomagal?
prvi račun je vedno poslan v obliki, ki je bila naročena na naročniški pogodbi. če imaš naročen e-račun, bo prispel na tvoj e-naslov, v nasprotnem primeru pa boš prejel tiskani račun po običajni pošti na tvoj naslov za prejemanje računov.
ti je odgovor pomagal?
prvi izdani račun bo zbirni račun za opravljene storitve za začasno bob številko in tvojo preneseno številko. 
 
račun lahko prejemaš v tiskani ali elektronski obliki:
 
-    tiskani račun

je račun v fizični obliki, ki ga prejmeš na naslov, ki si ga navedel ob prijavi.

-    elektronski račun

e-račun pomeni, da lahko namesto tiskanega računa prejmeš račun v elektronski obliki. e-račun boš kot priponko (XML in PDF oblika) prejel na izbrani e-naslov, ki ga navedeš ob prijavi. izgled e-računa je identičen tiskanemu računu, le specifikacija klicev je preglednejša in vizualno prilagojena elektronski obliki. e-račun ti omogoča boljši pregled opravljenih storitev. ob vklopu e-računa prejmeš na izbrani e-naslov tudi potrditveni e-mail. šele ko ga potrdiš se aktivira prejem e-računa namesto tiskanega. storitev e-račun je brezplačna.
 
namig:
storitve in klici opravljeni v tujini so lahko obračunani z zamikom in bodo vidni šele na enem izmed naslednjih izdanih računov.
 
stanje:
stanje na svojem računu lahko preveriš na portalu moj bob  ali pošlji SMS s ključno besedo STANJE na 0680.
 
opozorilo:
v kolikor imaš vključeno podatkovno opcijo 1 GB prihaja do nepravilnega prikaza prenosa podatkov, saj sistem prikazuje porabljeno količino 1.024 MB že ob prvem prenosu, ne glede na dejansko porabo oz. količino prenesenih podatkov. težavo odpravljamo in se ti za nevšečnosti opravičujemo.
ti je odgovor pomagal?
rok za plačilo bob računa je 10 dni od izdaje računa. opomin za neporavnane, zapadle obveznosti se v SMS obliki pošlje pet delovnih dni po zapadlosti računa.

v primeru izklopa izhodnih storitev zaradi neplačila računa te prosimo, da obveznosti poravnaš in potrdilo o poravnanih obveznostih pošlješ na faks številko 068 606 606 ali e-naslov: izterjave@bob.si. poleg pripiši svojo bob številko, za katero prilagaš potrdilo o poravnanih obveznostih.

če prejetega računa ne najdeš, lahko do svojih računov vedno brezplačno dostopaš na spletnem portalu moj bob ali pa naročiš kopijo računa na številki bob klicnega centra 068 680 680. pošiljanje kopije računa se zaračuna 5,50 eur.

račun lahko plačaš tudi prek ročno izpolnjenega plačilnega naloga (UPN). pošlji SMS sporočilo s ključno besedo RACUN na 0680 in pridobi podatke o računu

če prejetega računa ne najdeš, lahko do svojih računov vedno brezplačno dostopaš na spletnem portalu moj bob ali pa naročiš kopijo računa na številki bob klicnega centra 068 680 680. pošiljanje kopije računa se zaračuna 5,50 eur.

podrobnosti in nasvete o plačevanju bob računov preveri v bob svetovalnici.
ti je odgovor pomagal?
račune in razčlenjene račune si lahko ogledaš na portalu moj bob. 

kopijo računa lahko naročiš prek klicnega centra 068 680 680 ali s pisno zahtevo na elektronski naslov info@bob.si. ob zahtevi boš potreboval davčno številko naročnika ali rojstni datum in naslov naročnika.

skladno z veljavnim cenikom bob se ponovno pošiljanje računa zaračuna na naslednjem izdanem računu v znesku 5,50 EUR z DDV.

na razpolago so ti računi za zadnjih 12 mesecev.

podrobnosti in nasvete o bob računih preveri v bob svetovalnici.
ti je odgovor pomagal?

e-račun je elektronska oblika računa, ki jo boš prejel namesto tiskane oblike v svoj e-poštni nabiralnik, kjer boš imel vedno pregled nad vsemi do sedaj prejetimi računi. nastaviš si lahko tudi SMS opomnik, preko katerega te spomnimo o prispelem e-računu. e-račun ima ogromno prednosti:

  • ob vklopu boš prejel enkratni popust v višini 2 eur,
  • brezplačno boš prejemal razčlenjen račun,
  • imaš pregled nad vsemi preteklimi računi,
  • hkrati pa boš ohranil tudi kakšno drevo ter poskrbel za naravo!
 

navodila za vklop >

novi naročniki
ob aktivaciji naročniškega razmerja na spletni strani potrdi obliko računa e-račun. odločiš se lahko tudi za vklop opomnika SMS ob izdaji računa, pri čemer sporočilo SMS prejmeš na svojo naročniško številko. izbira druge številke pri aktivaciji ni možna. če izbereš e-račun in obveščanje SMS pred prenosom svoje številke na bob, se po uspešnem prenosu številke samodejno zamenja tudi številka za prejem obvestila. elektronski naslov za prejem e-računa je vedno enak elektronskemu naslovu naročnika.

obstoječi naročniki
obstoječi naročniki lahko e-račun vključite preko portala moj bob, z zahtevo posredovano na naslov info@bob.si, s klicem na številko za pomoč uporabnikom 068 680 680 ali s pisno zahtevo na naslov: bob, p.p. 415, 1001 Ljubljana.

podrobnosti in nasvete o vklopu e-računa preveri v bob svetovalnici.

ti je odgovor pomagal?
poleg mesečnega računa s seštevkom stroškov ti, na tvojo željo, ob vsakem računu pošljemo tudi razčlenjen račun. tako boš imel kot bob naročnik celovit in jasen pregled nad pogovori in storitvami, ki jih boš uporabljal, pri čemer bodo, v skladu z zakonom, zadnja tri mesta telefonskih številk prikrita.

razčlenjen račun lahko kadarkoli vklopiš ali izklopiš na portalu moj bob  ali s klicem v bob klicni center 068 680 680. v primeru naročila tiskanega razčlenjenega računa se bodo zaračunali stroški izdaje tiskanega razčlenjenega računa, v višini 1,70 eur z DDV na izpis.

brezplačen izpis razčlenjenega računa si lahko zagotoviš tako, da na portalu moj bob ali s klicem na bob klicni center 068 680 680 vključiš e-račun. z vklopom e-računa boš račun skupaj z izpisi opravljenih klicev in storitev mesečno brezplačno prejemal na svoj e-naslov.

na razpolago so ti razčlenjeni računi za zadnje 3 mesece.
ti je odgovor pomagal?
če želiš, lahko naročiš razčlenjeni račun za obdobje največ zadnjih treh mesecev. naročilo pošlji na naslov bob p.p. 415, 1001 Ljubljana ali pa kot skeniran dopis prek elektronske pošte na info@bob.si. dopis naj vsebuje ime in naslov naročnika, naročniško telefonsko številko, kontaktne podatke ter lastnoročni podpis. razčlenjeni račun ti pošljemo na naslov naročnika po priporočeni pošti. ob pošiljanju se bodo zaračunali stroški izdaje tiskanega razčlenjenega računa, v višini 1,70 eur z DDV na izpis.
ti je odgovor pomagal?
če imaš na svoje ime sklenjenih več naročniških razmerij, lahko prejmeš en zbirni račun za vse številke. na zbirnem računu je prikazana specifikacija obračuna storitev za vsako posamično telefonsko številko posebej, celoten znesek za plačilo pa je seštet in združen na skupnem zbirnem računu. to pomeni, da lahko vsak mesec opravljene storitve za vse svoje telefonske številke poravnaš hkrati z enim plačilnim nalogom.

za naročilo zbirnega računa natisni in izpolni obrazec za vklop zbirnega računa , ga lastnoročno podpiši in pošlji na elektronski naslov info@bob.si ali na naslov bob, p. p. 415, 1001 Ljubljana.

prazen papirni obrazec lahko po potrebi naročiš tudi s klicem na številko za pomoč uporabnikom 068 680 680 ali preko elektronske pošte info@bob.si.
ti je odgovor pomagal?
zbirni račun lahko v celoti ukineš ali pa naročiš izstop ene telefonske številke z zbirnega računa. to lahko storiš prek klica na številko za pomoč uporabnikom 068 680 680 ali elektronske pošte na info@bob.si. ob zahtevi boš potreboval davčno številko naročnika ali rojstni datum in naslov stalnega prebivališča naročnika.
ti je odgovor pomagal?
če potrebuješ dodatne informacije povezane z računom, smo ti vedno dosegljivi:
  • na številki bob klicnega centra 068 680 680,
  • e-pošta: info@bob.si ali
  • pošta: bob p.p. 415, 1001 Ljubljana
da bo tvoje vprašanje kar najhitreje rešeno, te prosimo, da se ob podajanju pritožbe ali pridobivanju dodatnih informacij identificiraš (podatki naročnika) in navedeš številko računa ter postavke na računu, na katere se vprašanje nanaša.
ti je odgovor pomagal?
da. opomin se pošlje v brezpapirni SMS obliki. SMS opomin za neporavnane zapadle obveznosti pošljemo peti delovni dan po zapadlosti računa.

podrobnosti o prejetem opominu preveri v bob svetovalnici.
ti je odgovor pomagal?
potrdilo o plačilu lahko pošlješ na elektronski naslov izterjave@bob.si ali na faks številko: 068 606 606. poleg pripiši svojo bob številko.

podrobnosti o prejetem opominu preveri v bob svetovalnici.
ti je odgovor pomagal?
če imaš zaradi neplačila računa izklopljene izhodne storitve te prosimo, da obveznosti poravnaš in potrdilo o poravnanih obveznostih pošlješ na faks številko 068 606 606 ali e-mail: izterjave@bob.si. poleg pripiši svojo bob številko, za katero prilagaš potrdilo o poravnanih obveznostih.

podrobnosti o izklopu izhodnih storitev preveri v bob svetovalnici.
ti je odgovor pomagal?
direktno obremenitev lahko skleneš enostavno prek spletnega portala moj bob , vklop je povsem enostaven in varen. najprej vneseš številko svojega plačilnega računa (IBAN ali TRR številka), vklop pa potrdiš prek varnostnega SMS gesla, ki ga ob potrjevanju prejmeš na svojo telefonsko številko. pogoj za uspešen vklop je, da so vsi odprti bob računi plačani.

če si zamenjal banko in želiš prenesti direktno obremenitev na nov plačilni račun, to spremembo urediš enostavno prek spletnega portala moj bob. potrditev spremembe poteka enako kot pri zgoraj opisanem vklopu nove direktne obremenitve. 

podrobnosti in nasvete o urejanju direktne bremenitve preveri v bob svetovalnici.
ti je odgovor pomagal?
po novi SEPA shemi, veljavni od 14.11.2012, se bob račun naročnika, ki ima sklenjeno direktno obremenitev, predvidoma obremeni 7. - 11. dan v mesecu. sprememba dne direktne obremenitve ni mogoča.
ti je odgovor pomagal?
ukinitev direktne obremenitve lahko najenostavneje izvedeš prek spletnega portala moj bob .

ukinitev direktne obremenitve je mogoča tudi z izpolnitvijo »Zahtevka za ukinitev soglasja direktne obremenitve SEPA« . natisnjen, popolno izpolnjen in podpisan »Zahtevek za ukinitev direktne obremenitve SEPA« pošlji na naslov:

bob,
p. p. 415,
1001 Ljubljana
 
če uporabljaš več bob številk in bi želel ukiniti direktne obremenitve za vse, je potrebno urediti izklop za vsako številko posebej oziroma izpolniti ločen zahtevek za vsako številko
ti je odgovor pomagal?
stanje o neporavnanih računih in hkrati vse podatke za plačilo neporavnanih računov lahko pridobiš prek SMS sporočila tako, da pošlješ SMS sporočilo s ključno besedo RACUN na številko 0680. poslano sporočilo se obračuna kot običajno poslano SMS sporočilo v skladu z veljavnim cenikom izbranega paketa. povratno SMS sporočilo, v katerem prejmeš želene informacije, je brezplačno.
ti je odgovor pomagal?
SMS sporočilo je kratko tekstovno sporočilo, ki ga pošlješ iz svojega mobilnega telefonskega aparata. eno poslano SMS sporočilo je omejeno na 160 znakov. daljša SMS sporočila, ki presežejo omejitev, so poslana kot večkratna SMS sporočila, torej kot dva ali več, odvisno od števila preseženih znakov.

opozorilo: v SMS sporočila lahko vključiš tudi šumnike (č,š,ž), ali druge posebne znake. ob prvi uporabi šumnikov (ali posebnih znakov) se omejitev 160 znakov, zmanjša na maksimalno 70 znakov na sporočilo. SMS sporočilo, ki bo zasedalo več kot 70 mest, se bo preoblikovalo v najmanj dve SMS sporočili in tako tudi obračunalo kot najmanj dve posredovani SMS sporočili.
ti je odgovor pomagal?
nastavitve za dostopanje do spleta in pošiljanje MMS sporočil najdeš tukaj.  v pomoč ti bo tudi slikovni postopek nastavitev.

več informacij o brezhibnem delovanju mobilnega interneta preveri v bob svetovalnici.
ti je odgovor pomagal?
da boš lahko svojo napravo nemoteno uporabljal tudi v tujini moraš imeti vnesene pravilne APN nastavitve. tukaj preveri če imaš trenutno vnesene pravilne nastavitve.

več informacij o brezhibnem delovanju mobilnega interneta preveri v bob svetovalnici.
ti je odgovor pomagal?
v nastavitvah tekstovnih ali SMS sporočil preveri, če imaš pravilno vneseno številko SMS centra za pošiljanje sporočil. pravilna številka, ki mora biti v nastavitvah vnesena, je +38640441000
ti je odgovor pomagal?
bob mobilni internet ti omogoča prenos podatkov po izjemno ugodnih cenah. v kolikor imaš pri bob-u že sklenjeno naročniško razmerje pa lahko celo združiš računa že obstoječe bob storitve/ev in bob mobilnega interneta ter si tako poenostaviš plačevanje.

podrobnosti in nasvete o mobilnem internetu najdeš v bob svetovalnici.
ti je odgovor pomagal?
ponudbo bob mobilnega interneta si lahko ogledaš tukaj
ti je odgovor pomagal?
bob mobilni internet lahko uporabljaš na mobilnih napravah, ki omogočajo prenos podatkov, tabličnih računalnikih, modemih itd.
ti je odgovor pomagal?
ne, bob mobilni internet je na voljo le za naročnike.
ti je odgovor pomagal?
ne, bob mobilni internet vključuje prenos podatkov, ki ga lahko porabiš le v Sloveniji.
ti je odgovor pomagal?
da. ena minuta klica v Slovenska omrežja in poslano SMS/MMS sporočilo se obračuna po ceni 0,04 eur.
ti je odgovor pomagal?
hitrost prenosa podatkov na mobilnem internetu je 150/50 mbit/s.
ti je odgovor pomagal?
prvi korak:
kupi bob SIM kartico.
SIM kartica, ki jo boš uporabil za bob mobilni internet je enaka SIM kartici za pogovorne storitve. ko na bob SIM kartici aktiviraš mobilni internet ali pogovorni paket, prehod med njima na isti kartici ni več mogoč.
 
drugi korak:
aktiviraj svojo bob SIM kartico s klicem na brezplačno številko 068 680 680.
 
tretji korak:
skleni naročniško razmerje in izberi svoj bob mobilni internet paket preko bob spletne strani ali s klicem v klicni center. pri sklepanju naročniškega razmerja preko spleta na prvem koraku izbereš »mobilni internet«.
 
četrti korak:
v nekaj dneh ti bo pooblaščena oseba (DPD agent) na naveden naslov dostavila naročniške dokumente. po podpisu dokumentacije, bo tvoje naročniško razmerje samodejno aktivirano naslednji delovni dan, o tem pa te bomo obvestili tudi preko e-maila in SMS sporočila.
v kolikor pa boš želel bob naročnik postati takoj, ti bo kurir dostavil tudi aktivacijsko kodo, ki jo lahko vneseš tukaj ali pokličeš na številko bob klicnega centra 068 680 680 in postal/a boš naročnik.

podrobnosti in nasvete o mobilnem internetu najdeš v bob svetovalnici.
ti je odgovor pomagal?
porabo mobilnega interneta enostavno spremljaš prek portala moj bob, v aplikaciji moj bob ali pošlješ SMS s ključno besedo »STANJE« na številko 0680.
ti je odgovor pomagal?
paket lahko zamenjaš preko:
  • poslanega SMS sporočila s ključno besedo na 0680,
  • portala moj bob ali
  • klicnega centra.
 
paket lahko zamenjaš enkrat v obračunskem obdobju. menjava paketa je brezplačna.
ti je odgovor pomagal?
ne, zamenjava paketa ni mogoča. ko na bob SIM kartici aktiviraš mobilni internet ali pogovorni paket, prehod na isti kartici ni več mogoč.
ti je odgovor pomagal?
ne, žal vklop opciji za bob mobilni internet ni mogoč. opciji sta na voljo le za bob pogovorne pakete.
ti je odgovor pomagal?
da, na en račun lahko združiš več storitev bob. združitev je mogoča le, če je bila ob sklenitvi vpisana ista davčna številka, ime ter priimek.
 
v kolikor že imaš vklopljeno eno storitev pri bob-u in v postopku sklepanja naročniškega razmerja označiš «zbirni račun» in vneseš obstoječo bob številko, se bo račun za bob mobilni internet ali pogovorni paket dodal na že obstoječi račun bob storitve.
ti je odgovor pomagal?

na glasovnih naročniških paketih se vsak MB prekoračene zakupljene količine prenosa podatkov zaračuna 4 cente.
na predplačniških paketih se vsak MB prekoračene zakupljene količine prenosa podatkov zaračuna 6,6 centov.
na paketih bob mobilni internet pa se ob prekoračitvi zmanjša hitrost prenosa podatkov na 64 kbit/s in ni dodatnih stroškov.
števec prenosa podatkov in zakup količine prenosa podatkov se obnovita ob začetku novega obračunskega cikla, kar je 25-ega v mesecu.

ti je odgovor pomagal?
VALÚ Moneta je priročna, varna in enostavna oblika plačevanja z mobilnim telefonom, pri čemer na plačilnih mestih VALÚ Moneta namesto gotovine ali plačilne kartice uporabiš svoj mobilni telefon. stroške vseh opravljenih nakupov s storitvijo VALÚ Moneta pa prejmeš enkrat mesečno skupaj z računom za mobilne storitve. z VALÚ Moneto je nakup enostaven, varen, pregleden ter prijazen.
ti je odgovor pomagal?
z VALÚ Moneto lahko plačujejo le bob naročniki. če še nisi, lahko svoj predplačniški paket enostavno spremeniš v naročniškega.
ti je odgovor pomagal?
  • v spletnih trgovinah,
  • na bencinskih servisih Petrol, OMV in drugih,
  • v trgovinah Mercator, Tuš, Eurospin in drugih,
  • v taksiju, ob dostavi hrane ali v lokalih,
  • na avtomatih za prigrizke in napitke,
  • na mestnem avtobusu LPP v Ljubljani,
  • v aplikaciji Urbana (polnitev dobroimetja).

seznam plačilnih mest, kjer lahko plačuješ z VALÚ Moneto, si lahko ogledaš tukaj.

ti je odgovor pomagal?
cena osnovne VALÚ Monete znaša 0,79 eur na mesec, cena napredne VALÚ Monete pa znaša 1,49 eur na mesec.
 
ti je odgovor pomagal?
v kolikor VALÚ Moneto uporabljaš pogosteje, se lahko odločiš za vklop VALÚ Moneta napredne članarine. uporabnikom, ki boste izbrali to možnost, ne bomo zaračunali komunikacijskih stroškov za posamezno VALÚ Moneta transakcijo.

članarina za napredno VALÚ Moneto znaša 1,49 eur/mesec.
ti je odgovor pomagal?
  • iz osnovne na napredno VALÚ Moneto: SMS sporočilo s ključno besedo VALU MONETA NAPREDNA na številko 1919.
  • iz napredne na osnovno VALÚ Moneto: SMS sporočilo s ključno besedo VALU MONETA OSNOVNA na številko 1919.
ti je odgovor pomagal?
vklop in izklop članarine ni isto kot vklop oziroma izklop same storitve VALÚ Moneta!
izklop storitve VALÚ Moneta lahko urediš:
  • na portalu moj bob v meniju Omejitve in blokade ali
  • s klicem na številko za pomoč uporabnikom 068 680 680.
ponovni vklop lahko urediš le v portalu moj bob v meniju Omejitve in blokade. izklop in ponovni vklop storitve VALÚ Moneta sta brezplačna.
izklop naročnine VALÚ Moneta pa lahko urediš:
  • SMS sporočilo s ključno besedo VALU MONETA STOP na številko 1919
ti je odgovor pomagal?
  • pri uspešno opravljenih plačilih blaga ali storitev preko govorne zveze VALÚ Moneta Avtomati (parkomati in klasični) ti bo zaračunan klic, potreben za izvedbo plačila blaga ali storitev v višini 0,0407 eur.
  • pri uspešno opravljenih plačilih blaga ali storitev preko govorne zveze VALÚ Moneta Terminali, VALÚ Moneta eTerminali, VALÚ Moneta mTerminali, VALÚ Moneta Avtomati (urbanomati in tankomati), VALÚ Moneta v Telefonski prodaji, VALÚ Moneta internet in VALÚ Moneta v Aplikacijah, ti bo zaračunan klic, potreben za izvedbo plačila blaga ali storitev v višini 0,0813 eur.
  • pri plačilih, kjer se v postopku plačila blaga ali storitev pošilja SMS sporočila, VALÚ Moneta SMS, se ti zaračuna v višini 0,0813 eur.
  • pri uspešno opravljenih plačilih blaga ali storitev preko govorne zveze z VALÚ Moneto Direktna obremenitev ti bo zaračunan komunikacijski strošek v višini 0,1728 eur.
  • komunikacijski strošek se ti ne zaračuna za izvedbo plačil pri storitvi VALÚ Moneta študentski boni. prav tako se ne zaračuna komunikacijskega stroška za neuspelo transakcijo.
v kolikor imaš vklopljeno napredno VALÚ Moneto, se ti stroški posredovanja ne zaračunavajo.
 
ti je odgovor pomagal?
porabo si lahko sproti nadzoruješ tako, da pošlješ SMS sporočilo s ključno besedo VALU MONETA na številko 1919.
ti je odgovor pomagal?
z VALÚ Moneto lahko plačuješ na več tisoč plačilnih mestih po Sloveniji. način plačila je odvisen od plačilnega mesta.
postopke plačevanja lahko preveriš tukaj.
ti je odgovor pomagal?
mesečna omejitev porabe je 55 eur. znižanje mesečnega limita imaš vedno na voljo v portalu moj bob, možnost povišanja mesečnega limita pa je odvisna od uporabnika, ki lahko možnost preveri v portalu moj bob pod zavihkom Omejitve in blokade.
 
ti je odgovor pomagal?
v kolikor je skupni znesek nakupov z VALÚ Moneto nižji od dejanskega, je lahko vzrok v neuspešnem preklicu nakupa na prodajnem mestu.

če nakup v resnici ni bil uspešen, zahtevaj preklic na prodajnem mestu. če rezervirani znesek še vedno zaseda limit, se obrni na 068 680 680.
 
ti je odgovor pomagal?
za zagotavljanje dodatne varnosti tvojih plačil in predvsem preprečevanje nepooblaščenih plačil ob izgubi ali kraji tvojega telefona, si aktiviraj numerično geslo, PIN. PIN nato vnesi v postopku vsakega nakupa in tako prepreči, da bi z tvojim telefonom plačeval kdorkoli, ki PIN-a ne pozna.

aktivacija kode PIN:

izberi svoje numerično geslo, PIN. sestavljajo ga lahko štiri cifre, npr. 1234.

v svoj telefon vnesi ukazni niz *134*izbrani PIN*1# (npr. *134*1234*1#, če želiš, da je 1234 tvoje numerično geslo) in pritisni tipko "kliči").

PIN je aktiven takoj, o čemer te obvesti sporočilo na ekranu telefona, dobiš pa tudi potrditveno SMS sporočilo. v primeru problema pri aktivaciji, je razlog zapisan v istem SMS sporočilu.

sprememba kode PIN:

izberi novo numerično geslo, PIN. npr. 5678.

v svoj telefon vnesi ukazni niz *133*stari PIN*novi PIN*novi PIN# (npr. *133*1234*5678*5678#, če je tvoj stari PIN 1234 in želiš, da je tvoj novi PIN 5678) in pritisni tipko "kliči".

sprememba PIN-a je veljavna takoj, o čemer te obvesti sporočilo na ekranu telefona, dobiš pa tudi potrditveno SMS sporočilo. v primeru problema pri aktivaciji, je razlog zapisan v istem SMS sporočilu.

deaktivacija kode PIN:

če PIN-a ne želiš več uporabljati, v svoj telefon vnesi ukazni niz *134*PIN*9# (npr. *134*1234*9#, če je tvoj PIN 1234) in pritisni tipko "kliči".

PIN je izključen takoj, o čemer te obvesti sporočilo na ekranu telefona, dobiš pa tudi potrditveno SMS sporočilo. v primeru problema pri aktivaciji, je razlog zapisan v istem SMS sporočilu.
 
ti je odgovor pomagal?
postopek nakupa kartic paysafecard s storitvijo VALÚ Moneta je:

1. naročilo kartice

če želiš kupiti kartico za 10 eur, v sporočilo SMS vpiši PSC KUPIM 10 in sporočilo pošlji na številko 031 891 888.

vrednosti kartic so 10, 25, 50 in 100 eur.

2. potrditev naročila kartic

v telefon vpiši ukazni niz *188# in pritisni tipko kliči.

3. v sporočilu SMS prejmeš kartico paysafecard

podrobnejša navodila najdeš na povezavi http://www.edenar.net/si/moneta.wlgt.

če nisi prejeli PIN-a, lahko z ukaznim nizom zahtevaš ponovno pošiljanje.

za ponovitev zadnje dostave kartic pošlji sporočilo SMS z ukaznim nizom PSC PONOVI na številko 031 891 888.

za ponovitev dostave prejšnjih kartic pošlji sporočilo SMS z ukaznimi nizom PSC PONOVI [številka TID] na številko 031 891 888. številka TID (Transaction ID – zaporedna številka distribucije) je zaporedna številka dogodka in hkrati velja kot račun.
 
ti je odgovor pomagal?
SISBON je sistem izmenjave informacij o zadolženosti fizičnih oseb, kot je opredeljen v Zakonu o centralnem kreditnem registru (ZCKR). omogoča avtomatsko obdelavo osebnih podatkov, zlasti zbiranje, pridobivanje, vpis, urejanje, shranjevanje, povezovanje, spreminjanje, vpogled, uporabo ali sporočanje, vključno s prenosom, iskanjem, blokiranjem in brisanje osebnih in zaupnih podatkov članov in njihovih Komitentov. namen sistema SISBON je upravljanje s kreditnim tveganjem bank, hranilnic in drugih dajalcev kreditov za zagotovitev odgovornega kreditiranja posameznikov. v primeru spremembe limita na VALÚ Moneti, za bob, vpogled v osebne podatke naročnika naredi A1 Slovenija, d. d. več informacij je na voljo na http://sisbon.si/sl
ti je odgovor pomagal?

če VALÚ Monete še nisi uporabljal, jo moraš najprej vklopiti. izbiraš lahko med osnovno ali napredno naročnino. vklopiš jo lahko:

  • s sporočilom SMS s ključno besedo VALU MONETA OSNOVNA oz. VALU MONETA NAPREDNA na številko 1919,
  • na portalu moj bob,
  • s klicem v klicni center na številko 068 680 680.
ti je odgovor pomagal?
v primeru izgube ali kraje kartice SIM, ta dogodek prijaviš s klicem na bob klicni center 068 680 680. na tvojo željo ti lahko telefonsko številko začasno blokiramo, hkrati pa naročiš tudi novo kartico SIM z isto telefonsko številko, ki jo prejmeš s priporočeno pošiljko.
 
SIM kartico lahko začasno blokiraš tudi na portalu mojbob. v primeru da jo uničiš, izgubiš, ali ti jo kdo ukrade, lahko kar sam izključiš svojo SIM kartico iz omrežja in jo kasneje tudi sam priklopiš nazaj.

strošek začasnega izklopa znaša 15,00 EUR (z DDV), ob ponovnem priklopu številke pa se ti zaračuna ponovni priklop v znesku 7,99 EUR (z DDV).
ti je odgovor pomagal?

da, sedaj sledenje telefonu omogočamo tudi na bobu. sledenje ali spremljanje telefonskega aparata lahko poteka na podlagi lastnoročno podpisanega pisnega zahtevka. lahko ga posreduješ na:

  • naslov bob, p. p. 415, 1001 Ljubljana,
  • po elektronski pošti na naslov Fraud@bob.si.

vanj zapiši naslednje podatke:

  • osebne podatke prosilca zahtevka (ime in priimek ter naslov: ulica, pošta, poštna številka),
  • davčno številka prosilca,
  • podatke o IMEI številki telefona,
  • kontaktno telefonsko številko.

s tem bomo preverjali samo, če se izgubljen ali ukraden telefon v mobilnem omrežju uporablja, ne pa na kateri lokaciji se nahaja. sledili mu bomo šest mesecev od prejetega zahtevka in te v primeru zaznane aktivnosti pisno obvestili na naveden naslov. če v tem času aktivnosti ne bo, se sledenje prekine.

ti je odgovor pomagal?
aplikacija moj bob je namenjena vsem bob uporabnikom, ki želite spremljati informacije in nastavitve na svojem predplačniškem in naročniškem razmerju.

aplikacija omogoča:
  • pregled tekoče in pretekle porabe,
  • pregled plačil preko VALÚ Monete,
  • pregled trenutnega paketa in ostalih aktualnih paketov,
  • menjava paketa,
  • vklop opcij,
  • Vklop e-računa,
  • pregled in plačevanje računov,
  • polnjenje predplačniškega računa ter pregled preteklih polnjenj,
  • nastavitve zasebnosti.

več informacij o aplikaciji in njeni namestitvi preveri v bob svetovalnici.
ti je odgovor pomagal?
uporabniki operacijskega sistema Android obiščite trgovino Google Play s svojim telefonom in v iskalno polje vpišite moj bob.

za namestitev na telefonski aparat iPhone ali tablico iPad obiščite trgovino App Store in s pomočjo iskalnika poiščite aplikacijo moj bob.

za uporabnike telefonov z nameščenim operacijskim sistemom Windows aplikacija ni na voljo, lahko pa dostopate do spletne različice portala moj bob z vsemi funkcionalnostmi, ki je prilagojena tudi prikazu na mobilnih napravah.

več informacij o aplikaciji in njeni namestitvi preveri v bob svetovalnici.
ti je odgovor pomagal?
aplikacija moj bob je namenjena bob predplačnikom in bob naročnikom.

namenjana je uporabnikom operacijskega sistema Android in iOS.
ti je odgovor pomagal?
za varnost je poskrbljeno, saj potrebuješ za dostop do aplikacije uporabniško ime in geslo oz. se prijaviš s prstnim odtisom. če uporabniškega imena in gesla še nimaš, se registriraš preprosto, kar prek aplikacije same.
ti je odgovor pomagal?
VoLTE (Voice over LTE) je tehnologija, ki omogoča klicanje prek omrežja LTE/4G.
ti je odgovor pomagal?

tehnologija VoLTE ti omogoča številne prednosti, kot so:

  • istočasen govor in prenos podatkov preko omrežja LTE/4G, brez prekinitve;
  • vzpostavitev klica ter manjšo porabo baterije;
  • kakovostnejši in lepši zvok med klici.
ti je odgovor pomagal?
storitev VoLTEje brezplačna, kar pomeni, da se mesečna naročnina za VoLTE ne zaračuna. zaračuna se zgolj opravljena storitev oziroma klic preko VoLTE, in sicer skladno z aktualnim cenikom naročniškega paketa.
ti je odgovor pomagal?
da, storitev VoLTE je bob naročnikom na voljo.
ti je odgovor pomagal?
da, storitev VoLTE je bob predplačnikom na voljo.
ti je odgovor pomagal?
ne, uporaba storitve VoLTE ni možna na vseh telefonskih aparatih. storitev VoLTE podpirajo le določeni telefonski aparat, ki imajo VoLTE certifikat. seznam telefonov, ki podpirajo VoLTE je objavljen na www.bob.si/VoLTE.
ti je odgovor pomagal?

za uporabo storitve potrebuješ certificirani VoLTE telefon, ki je posodobljen na zadnjo različico programske opreme in signal omrežja 4G/LTE. pogoj za delovanje storitve VoLTE je tudi njena aktivacija.
na večini novejših telefonov je storitev VoLTE že samodejno aktivirana. če temu ni tako, jo lahko aktiviraš na zahtevo s klicem na 068 680 680 ali poslanim sporočilom na info@bob.si.

ti je odgovor pomagal?

storitev si lahko vklopiš (če je pred tem bila že aktivirana) ali izklopiš v nastavitvah na svojem telefonskem aparatu, tako da:

  1. na namizju ali pod aplikacijami klikni na ikono Nastavitve/Settings.
  2. če nimaš na izbiro možnosti Mobilno omrežje/Mobile Network potem izberi Več/More.
  3. klikni na Mobilno omrežje/Mobile Data.
  4. vključi VoLTE klici/VoLTE calls.
*koraki se lahko razlikujejo, glede na proizvajalca telefona.
ti je odgovor pomagal?

storitev si lahko vklopiš (če je pred tem bila že aktivirana) ali izklopiš v nastavitvah na svojem telefonskem aparatu, tako da:

  1. na namizju ali pod aplikacijami klikni na ikono Nastavitve/Settings.
  2. izberi Povezave/Connections.
  3. klikni na Mobilna omrežja/Mobile Data.
  4. vključi Klici VoLTE/VoLTE calls.
*koraki se lahko razlikujejo, glede na proizvajalca telefona.
ti je odgovor pomagal?
  1. na namizju ali pod aplikacijami klikni na ikono Nastavitve/Settings.
  2. izberi Mobile Data in nato še Mobile Data Options.
  3. izberi Voice & Data in premakni stikalo za vklop VoLTE.
  4. ob prikazu pojavnega oknu izberi OK.
ti je odgovor pomagal?
da, VoLTE deluje tudi v primeru izključenega prenosa podatkov, ker gre VoLTE registracija prek drugega APN-ja.
ti je odgovor pomagal?
ne, VoLTE v gostovanju v tujini (roaming) ni omogočen.
ti je odgovor pomagal?

storitve VoLTE v določenih primerih ni mogoče uporabljati:

  • kadar nisi prijavljen na LTE omrežje.
  • kadar nimaš za VoLTE certificiranega telefonskega aparata.
  • kadar si v tujini.
  • kadar imaš ročno izbrano omrežje 2G ali 3G.
ti je odgovor pomagal?

trenutno je na voljo le nekaj telefonskih aparatov, ki podpirajo VoLTE in sicer:

Samsung – Galaxy S20 Ultra 5G, Galaxy S20+, Galaxy S20, Galaxy Note 20 Ultra 5G, Galaxy Note 20, Galaxy A02s, Galaxy A21, Galaxy A32, Galaxy A40, Galaxy A41, Galaxy A50, Galaxy A51, Galaxy A70, Galaxy A71, Galaxy S10 Lite, Galaxy S10e, Galaxy S10, Galaxy S10+, Galaxy S21, Galaxy S21+, Galaxy S21 Ultra, Galaxy S21 FE, Galaxy S20 Ultra 5G, Galaxy S20+, Galaxy S20, Galaxy Note 20 Ultra 5G, Galaxy Note 20, Galaxy S22, Galaxy S22+, Galaxy S22 Ultra, Galaxy S23, Galaxy S23+, Galaxy S23 Ultra, Z Flip 4, Z Fold 4, Galaxy S24 Ultra, Galaxy S24 FE, Galaxy Xcover 7, Galaxy S24+, Galaxy A05s, Galaxy A55, Galaxy A25, Galaxy Z Fold6, Galaxy S23 FE, Galaxy A15 5G, Galaxy A35, Galaxy Z Flip6, Galaxy A16, Galaxy S24, Galaxy S23+ 5G, Galaxy S23 5G, Galaxy Xcover 6 Pro, Galaxy S23 Ultra 5G, Galaxy A54, Galaxy A23, Galaxy A34, Galaxy A04, Galaxy Fold 5 5G, Galaxy S21 FE, Galaxy A14, Galaxy Z Flip5 5G, Galaxy S22+ 5G, Galaxy A01, Galaxy A10e, Galaxy A11, Galaxy A12, Galaxy A20, Galaxy A32 5G, Galaxy A51 5G, Galaxy A52 5G, Galaxy A71 5G, Galaxy Fold, Galaxy J3 TOP, Galaxy Note 8, Galaxy Note 9, Galaxy Note10, Galaxy Note10+, Galaxy S20 5G, Galaxy S20 FE, Galaxy S20+ 5G, Galaxy S21 5G, Galaxy S21 Ultra 5G, Galaxy S22, Galaxy S22+, Galaxy S22, Galaxy S8, Galaxy S8+, Galaxy S9, Galaxy S9+, Galaxy Z Flip, Galaxy Z Flip 5, Galaxy Z Fold2 5G, J7 TOP, Samsung SM-G950U1, Samsung SM-G955U1, Samsung SM-N950U1, X cover pro, Galaxy S21 FE, Galaxy M42, Galaxy Note 20 5G, Galaxy A42 5g US SEA, Galaxy A02s, Galaxy A42 5g
Huawei – Mate 40 Pro, P30, P30 Pro, Nova 5T, P20 Lite, P40, P40 Pro, P40 Pro+, Nova 9, Mate 10, Mate 10 Pro, Mate 20, Mate 20 Pro, Mate 20 X, Mate 20 Lite, Mate 30, Mate 30 Pro, Nova 3i, 5T, P10, P10 Plus, P20, P20 Pro, P30 lite, Y9S, P Smart Z, P Smart Pro, P50 Pro, P50 Pocket, Y70, Y90, P Smart 2019, Pura70 Ultra, Pura70 Pro, Nova 11 Pro, Nova 8i
Xiaomi – Note 10 Lite, Redmi Note 9 Pro, Mi Note 10 lite, Mi 10T, Mi 10T lite, Redmi Note 10 5G, 11T Pro, Mi 11 lite 5G NE, Redmi Note 10 Pro, Redmi Note 10 Pro, Note 7 Pro, Redmi 8 Note 10 Lite, Redmi 9C, Redmi 9A, Redmi 9 Prime, Xiaomi 12 Lite, Xaomi 12 Pro, Xiaomi 12, Xiaomi 13 Lite, Xiaomi 13 Pro, Xiaomi 13, Redmi Note 13 Pro+ 5G, Redmi Note 13 Pro 5G, Xiaomi 14, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro, Xiaomi Redmi Note 13 5G, Xiaomi 14 Ultra, Redmi Note 12 Pro 5G, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi 13T
iPhone – iPhone 7, iPhone 8, iPhone X, iPhone Xs, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone SE 2020, iPhone 12, iPhone 13, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 12 mini, iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max, iPhone 13 mini, iPhone 14, iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max, iPhone 14 Plus, iPhone 15, iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max, iPhone 15 Plus, iPhone 16, iPhone 16 Pro, iPhone 16 Pro Max, iPhone 16 Plus

ti je odgovor pomagal?
VoWiFi je storitev, ki omogoča uporabo govornih storitev prek brezžičnega omrežja (WiFi).
ti je odgovor pomagal?

tehnologija VoWifi ti omogoča številne prednosti, kot so:

  • dosegljivost in klicanje v omrežju Wifi;
  • možnost klicanja tudi brez signala mobilnega operaterja;
  • brez dodatnih stroškov doma in v tujini;
  • varna in brezskrbna uporaba.
ti je odgovor pomagal?
uporaba storitve je brezplačna, klici pa se obračunajo skladno s cenikom izbranega paketa za klice v Sloveniji.
ti je odgovor pomagal?
da, storitev VoWifi je bob naročnikom na voljo.
ti je odgovor pomagal?
ne, storitev je trenutno na voljo le za bob naročnike.
ti je odgovor pomagal?
ne, uporaba storitve VoWifi ni možna na vseh telefonskih aparatih. storitev VoWifi podpirajo le določeni telefonski aparat, ki imajo VoWifi certifikat.
ti je odgovor pomagal?
za uporabo storitve potrebuješ certificirani VoWifi telefon, ki je posodobljen na zadnjo različico programske opreme in aktivirano storitev VoWifi na telefonu. večina certificiranih telefonov ima storitev VoWifi nastavljeno samodejno.
ti je odgovor pomagal?
  1. odpri Nastavitve/Settings in nato izberi možnost Mobilna omrežja/Mobile networks ali Povezave/Connections in nato Mobilna omrežja/Mobile networks;
  2. če imaš več SIM-kartic, izberi ustrezno;
  3. poišči možnost Opravljaj klice z uporabo Wi-fi/Make calls using Wi-fin jo vklopi.
ti je odgovor pomagal?
  1. odpri aplikacijo Telefon in nato klikni na ikono Več možnosti (tri navpične pike);
  2. izberi možnost Nastavitve;
  3. poišči Wi-fi Klici/Wi-fi Calling in ga vklopi.
ti je odgovor pomagal?
  1. na namizju ali pod aplikacijami klikni na ikono Nastavitve/Settings;
  2. izberi Mobile Service;
  3. če ima naprava več SIM-kartic, izberi ustrezno (pod napisom SIMs);
  4. izberi Wi-fi Klici/Wi-fi Calling in nato vključi Wi-fi Calling on This iPhone;
  5. ko je VoWiFi vključen, je v statusni vrstici prikazan napis Wi-Fi za napisom imena operaterja.
ti je odgovor pomagal?

Samsung - Galaxy A02s, Galaxy A04s, Galaxy A05s, Galaxy A13, Galaxy A14, Galaxy A15, Galaxy A16, Galaxy A21, Galaxy A25, Galaxy A26, Galaxy A32, Galaxy A33, Galaxy A34, Galaxy A35, Galaxy A40, Galaxy A41, Galaxy A50, Galaxy A51, Galaxy A52, Galaxy A52s, Galaxy A53, Galaxy A54, Galaxy A55, Galaxy A70, Galaxy A71, Galaxy A72, Galaxy Note20 Ultra 5G, Galaxy Note20, Galaxy S10, Galaxy S10 Lite, Galaxy S10+, Galaxy S10e, Galaxy S20, Galaxy S20 Ultra 5G, Galaxy S20+, Galaxy S21, Galaxy S21 FE, Galaxy S21 Ultra, Galaxy S21+, Galaxy S22, Galaxy S22 Ultra, Galaxy S22+, Galaxy S23, Galaxy S23 FE, Galaxy S23 Ultra, Galaxy S23+, Galaxy S24, Galaxy S24 Ultra, Galaxy S24 FE, Galaxy S24+, Z Fold 3, Z Flip 4, Z Flip 5, Z Fold 4, Z Fold 5, Z Fold 6, Z Flip 6, Galaxy Xcover 7, Galaxy Xcover 6 Pro

Xiaomi – M11, Mi 11i, Redmi 10 5G, Redmi 10, Redmi 10C, Redmi 12 5G, Redmi 12, Redmi 12A, Redmi 13, Redmi 13C 5G, Redmi 13C, Redmi 13C, Redmi 14C, Redmi A3, Redmi Note 10 5G, Redmi Note 11 Pro 5G, Redmi Note 11, Redmi Note 11S 5G, Redmi Note 12 5G, Redmi Note 12 Pro 5G, Redmi Note 12, Redmi Note 13 5G, Redmi Note 13 Pro + 5G, Redmi Note 13 Pro 5G, Redmi Note 13, Redmi Note 14 5G, Redmi Note 14 Pro + 5G, Redmi Note 14 Pro 4G, Redmi Note 14 Pro 5G, Redmi Note 14, Redmi Pad Pro 5G, Redmi pad SE 8.7 4G, Xiaomi 11 Lite 5G NE, Xiaomi 11T Pro, Xiaomi 11T, Xiaomi 12 Lite, Xiaomi 12 Pro, Xiaomi 12, Xiaomi 12T Pro, Xiaomi 12T, Xiaomi 13 Lite, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 13T, Xiaomi 14, Xiaomi 14T Pro, Xiaomi 14T

iPhone - iPhone 7, iPhone 8, iPhone X, iPhone Xs, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone SE 2020, iPhone 12, iPhone 13, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 12 mini, iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max, iPhone 13 mini, iPhone 14, iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max, iPhone 14 Plus, iPhone 15, iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max, iPhone 15 Plus, iPhone 16, iPhone 16 Pro, iPhone 16 Pro Max, iPhone 16 Plus

ti je odgovor pomagal?
ne najdeš odgovora na svoje vprašanje? vprašaj nas   tukaj!
pogoji in dokumenti politika zasebnosti obvestila kontakt osebna izkaznica informacije o piškotkih natisni