bob se zaveda, kako pomembno je, da ostaneš povezan na vsakem koraku, zato ti je pripravil nekaj informacij in napotkov v primeru, da kakšen račun ostane neporavnan.
kaj pomeni izklop odhodnih storitev?
izklop odhodnih storitev pomeni, da ne moreš več opravljati klicev, pošiljati MMS in SMS sporočil ter uporabljati prenosa podatkov, še vedno pa lahko prejemaš klice in SMS sporočila. do izklopa pride zaradi neporavnanih obveznosti.
ali pred izklopom prejmem opozorilo o neplačilu obveznosti?
brez skrbi, bob te pred izklopim odhodnih storitev redno obvešča. najprej prejmeš SMS opomin o neplačanih obveznostih, nato pa še SMS opozorilo o neporavnanih obveznostih pred izklopom, ki ga prejmeš 18 dni po prejetem prvem SMS opominu. neplačane obveznosti, o katerih si opozorjen z SMS opominom, moraš poravnati v 15 dneh. da se izogneš izklopu, je potrebno poravnati vse navedene račune.
če prejetega računa ne najdeš, lahko do svojih računov vedno brezplačno dostopaš na spletnem portalu ali v aplikaciji moj bob, lahko pa naročiš kopijo računa na številki bob klicnega centra 068 680 680. pošiljanje kopije računa se zaračuna 5,50 eur.
kaj narediti v primeru izklopa in kakšni so stroški povezani s ponovnim priklopom?
če do izklopa odhodnih storitev vseeno pride, te bob prosi, da obveznosti poravnaš, nato pa potrdilo o plačanih obveznostih pošlješ na faks številko 068 606 606 ali na e-naslov: izterjave@bob.si. poleg pripiši svojo bob številko, za katero prilagaš potrdilo o poravnanih obveznostih. o ponovnem priklopu si obveščen preko SMS sporočila.
če po tem času obveznosti še vedno ne poravnaš, boš 30 dni po zadnjem pisnem obvestilu na naslov stalnega bivališča prejel obvestilo o izklopu pred prekinitvijo pogodbe, ki te bo seznanil z vsebino celotnega dolga ter posledicami trajne prekinitve naročniškega razmerja. nastali stroški se ob tem povečajo za še 9,99 EUR, torej ob ponovnem priklopu znašajo 52,98 EUR - seveda pod pogojem, da imaš poravnane vse položnice za nazaj.
bob račun sem poravnal, vendar moja številka še vedno ni vključena nazaj v omrežje. zakaj?
za ponovni priklop številke v omrežje, morajo biti poravnani vsi računi, ki so zapadli pred več kot 15 dnevi. preveri torej, da so vsi tvoji računi plačani in da si nam o tem poslal tudi potrdilo.